Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho medzinárodného klienta hľadáme Zástupcu pre zákazníkov, ktorého náplňou práce bude:
-Navrhovať nové služby alebo funkcie zákazníkom s cieľom vytvoriť obchodné plány
- Optimalizovať portfólio zákazníkov, rast ich výdavkov a prevádzkovú efektívnosť
- Pracovať s rôznymi internými nástrojmi a procesmi s cieľom identifikovať správne obchodné príležitosti a zároveň poskytovať vynikajúce zákaznícke skúsenosti
- Vykonávať hĺbkové analýzy s cieľom identifikovať nové príležitosti na rast pre zákazníkov a automatizovať procesy na zlepšenie skúseností nákupných partnerov
- Spolupracovať s obchodným tímom EÚ a tímami riadenia produktov za účelom zlepšenia produktov
- Preberať zodpovednosť za projekty a spolupracovať s internými obchodnými partnermi
Požiadavky na zamestnanca
- Minimálne 2 roky skúseností v oblasti predaja alebo zákazníckych operácií
- Schopnosť spolupracovať s právnymi zástupcami, vlastníkmi produktov a internými obchodníkmi s cieľom dosiahnuť vzájomne výhodné dohody
- Motivácia poskytovať profesionálny zákaznícky servis
- Tvorivosť, iniciatíva a schopnosť konštruktívne obhajovať záujmy zákazníkov
- Schopnosť stanoviť priority a zvládnuť viacero povinností
- Obchodný duch a silné analytické schopnosti
Benefity práce
- Zázemie v stabilnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Zabezpečenie kompletného zaučenia
- Možnosť vzdelávania a kariérneho rastu
- Flexibilný pracovný čas
- Príspevok na stravovanie
- Zdravotná starostlivosť a dôchodkové sporenie
- Životné poistenie
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2,nemecky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
Nadnárodná technologická spoločnosť, ktorá sa zameriava na elektronický obchod, cloud computing, digitálne streamovanie a umelú inteligenciu