Informácie o pracovnej ponuke
Pre jedného z našich klientov hľadáme šikovných ľudí, ktorých baví administratíva a komunikácia v cudzom jazyku.
Hlavná náplň práce:
- dennodenné riešenie administratívnych úloh (napr. riešenie ticketov, požiadaviek klientov, manažment objednávok, reklamácie)
- práca v programe SAP a Excel
- komunikácia s rôznymi oddeleniami (hlavne písomná komunikácia v anglickom a francúzskom jazyku)
Požiadavky na zamestnanca
- francúzsky jazyk (B1) a anglický jazyk (B2)
- Excel - pokročila úroveň
- SAP - výhoda
- predchádzajúce skúsenosti v administratíve - výhoda
- kritické myslenie
Benefity práce
- 13. plat
- bonus v závislosti od výkonu
- finančný bonus za odporučenie vhodného kandidáta od 500 do 1000 EUR
- príspevok na stravovanie
- materská škola priamo v spoločnosti
- 5 sick day za rok
- Home Office
- extra platené dni voľna pre špeciálne životné udalosti
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2,francúzsky - B1/B2
Informácie o spoločnosti
Medzinárodná spoločnosť v Bratislave