Administratívny pracovník s nemčinou - možnosť pracovať z domu
Lokalita:
Košice
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Accountancy & Finance, Administration, Banking & Insurance, Human Resources, Sales & Procurement, Účtovníctvo a Financie, Administratíva, Bankovníctvo a Poisťovníctvo , Ľudské zdroje, Obchod a Nákup
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
1100.0 EUR
Pozícia:
assistantclerk-officerconsultant
Informácie o pracovnej ponuke
- administratívne činnosti súvisiace so zamestnaneckými zmluvami
- príprava a správa dokumentov súvisiacich so vznikom, ukončením a zmenou pracovného pomeru
- komunikácia so zamestnancami, manažérmi, kandidátmi
- reporting a podieľanie sa na projektoch
- práca v systéme SAP, AMS, PEGA
Požiadavky na zamestnanca
- schopnosť budovať vzťahy, prezentačné a komunikačné zručnosti
- flexibilita
- MS Office
- ovládanie programu SAP výhodou
Benefity práce
- ročný bonus do výšky 5% ročného platu
- flexibilný pracovný čas
- Home office
- plne hradené stravné lístky
- dni voľna navyše
- príspevok na DDS -3 pilier
- pracovná zmluva na dobu neurčitú
- odmena za odporučenie nových zamestnancov
Táto internetová stránka používa cookies za účelom merania návštevnosti a pre reklamné účely (Zásady používania súborov cookies). Kliknite na virtuálne tlačidlo „Súhlasím“, ak súhlasíte a chcete pokračovať v návšteve stránky alebo na tlačidlo „Pozrieť detaily“, ak sa chcete dozvedieť podrobnosti o používaní cookies a o prípadnej konfigurácii Vášho prehliadača tak, aby ste sa vyhli cookies
Funkčné nevyhnutné cookie súbory slúžia na zabezpečenie základnej funkcionality niektorých prvkov a funkcií webovej stránky a v prípade, ak by ich Prevádzkovateľ nevyužíval, niektoré funkcie webovej stránky by sa Vám nezobrazovali správne.
Analytické cookie súbory slúžia na meranie návštevnosti webovej stránky a aktivity návštevníkov na webovej stránke. Marketingové (retargetingové) cookies slúžia na zisťovanie preferencií návštevníkov webovej stránky a zobrazovanie relevantnej reklamy vo webových prehliadačoch.