Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 02.02.2023

Administratívny pracovník s nemčinou - možnosť pracovať z domu

Lokalita:
Košice
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Accountancy & Finance, Administration, Banking & Insurance, Human Resources, Sales & Procurement, Účtovníctvo a Financie, Administratíva, Bankovníctvo a Poisťovníctvo , Ľudské zdroje, Obchod a Nákup
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
1100.0 EUR
Pozícia:
assistantclerk-officerconsultant
Informácie o pracovnej ponuke
- administratívne činnosti súvisiace so zamestnaneckými zmluvami - príprava a správa dokumentov súvisiacich so vznikom, ukončením a zmenou pracovného pomeru - komunikácia so zamestnancami, manažérmi, kandidátmi - reporting a podieľanie sa na projektoch - práca v systéme SAP, AMS, PEGA
Požiadavky na zamestnanca
- schopnosť budovať vzťahy, prezentačné a komunikačné zručnosti - flexibilita - MS Office - ovládanie programu SAP výhodou
Benefity práce
- ročný bonus do výšky 5% ročného platu - flexibilný pracovný čas - Home office - plne hradené stravné lístky - dni voľna navyše - príspevok na DDS -3 pilier - pracovná zmluva na dobu neurčitú - odmena za odporučenie nových zamestnancov
Jazykové požiadavky
nemecky - B1/B2,anglicky - A1/A2

Podobné pracovné ponuky

Pricing Specialist with French
Bratislava
1300.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Recruiter of an international company, 1450 EUR!
Bratislava
1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Finančný špecialista - finančné plánovanie a analýzy
Bratislava
2000.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.