Informácie o pracovnej ponuke
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- zodpovedať za činnosti súvisiace so správou dát zamestnancov v HR systémoch (podpora Rumunska)
- vytváranie profilov nových zamestnancov, zmenu údajov alebo pracovných podmienok, vymazávanie profilov zamestnancov, ktorí odišli zo spoločnosti
- práca vo viacerých HR systémoch a spolupráca s obchodnými partnermi v Rumunsku
Požiadavky na zamestnanca
- prax v personálnej administratíve alebo v HR je výhodou
- skúsenosti so SAP - výhodou
- schopnosť zachovať prísnu dôveru pri práci s citlivými údajmi
- schopnosť identifikovať a riešiť problémy
- veľmi dobré komunikačné zručnosti
- skúsenosti s prácou so zahraničnými zákazníkmi z Rumunska je výhodou
Benefity práce
● Spoločenské akcie a teambuildingy
● Športové aktivity a Multisport karta na podporu zdravého životného štýlu
● Podpora miestnych komunít a dobrovoľníckych aktivít
● nová, moderná, ekologickú kanceláriu v srdci Košíc
● ovocných dní, zmrzlinové dní, firemné raňajky
● zľavy v rôznych obchodoch
● jazykové kurzy
● Využitie možnosti školení a rozvoja – mäkké a tvrdé zručnosti
● Mladý pracovný kolektív
● Práca z kancelárie alebo z domu a mnoho ďalších
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2,rumunsky - B1/B2