Informácie o pracovnej ponuke
Pre jedného z našich významných klientov v Košiciach obsadzujeme pozíciu, kde si nájde uplatnenie človek so skúsenosťami v oblastiach projektového či produktového manažmentu, financií, HR oblasti, zákazníckej podpory, predaja a nákupu. Potrebujeme aspoň 2 roky skúseností na jednej zo spomenutých pozícií.
Vašou náplňou práce budú:
- administratívne činnosti súvisiace so zamestnaneckými zmluvami
- príprava a správa dokumentov súvisiacich so vznikom, ukončením a zmenou pracovného pomeru
- komunikácia so zamestnancami, manažérmi, kandidátmi
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nemecký jazyk B2
- schopnosť budovať vzťahy, prezentačné a komunikačné zručnosti
- flexibilita
- MS Office
- ovládanie programu SAP
Benefity práce
Bonus: Občasná práca z domu, 5 % ročný bonus z ročnej mzdy , plne hradené stravné lístky, DDS pilier, pracovná zmluva na dobu neurčitú, odporúčací bonus
Jazykové požiadavky
nemecky - B1/B2