Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 11.01.2023

Back office coordinátor

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Účtovníctvo a financie, Administratíva, B2B
Dátum nástupu:
ihneď
Platové podmienky:
1350.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Vašou náplňou práce bude: • Spravovanie svojho portfólia klientov (poisťovne, brokeri, start-up spoločnosti) • Koordinovanie end-to-end procesov • Zhromažďovane informácií, komunikácia (telefonická aj mailová) s business partnermi • Administrácia, zadávanie údajov a správa zmlúv • Zhromažďovanie údajov, analýza, reporting
Požiadavky na zamestnanca
• Spoľahlivý a samostatný • Pozornosť na detaily, stanovenie priorít a multitasking • Chuť rozširovať svoje vedomosti a zručnosti • Balík MS office na pokročilej úrovni • Analytické myslenie
Benefity práce
• 5 dní dovolenky nad rámec zákona • 6 dní sick days, 100% hradených bez nutnosti priniesť potvrdenie od lekára • Flexibilný pracovný čas • Možnosť práce z domu • Zľava na produkty spoločnosti • Príspevok na dochádzanie do práce pri verejnej doprave v rámci Bratislavy
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2,nemecky - C1/C2

Podobné pracovné ponuky

Obchodník pre Bratislavský a Nitriansky kraj
Slovensko
1000.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Administratívny pracovník s francúzštinou alebo holandčinou - aj absolventi/HOME OFFICE!
Bratislava
1600.0 - 1375.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Nastavovač CNC strojov, znalosť výkresovej dokumentácie/12 hod zmennosť 13. plat+kvartálne odmeny
Kechnec
923.0 - 1150.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.