Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 13.10.2022

Back office coordinátor

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Accountancy & Finance, Administration, Business-to-Business
Dátum nástupu:
ihneď
Platové podmienky:
1350.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Vašou náplňou práce bude: • Obnovovanie kontraktov, tvorba nových kontraktov • Monitorovanie end-to-end procesov, koordinácia nevybavených úloh, termínov a následných akcií • Zhromažďovane informácií, komunikácia (telefonická aj mailová) s business partnermi, ktorí komunikujú s klientmi • Administrácia, zadávanie údajov a správa zmlúv • Zhromažďovanie údajov, analýza a podávanie správ
Požiadavky na zamestnanca
• Spoľahlivý a samostatný • Pozornosť na detaily, stanovenie priorít a multitasking • Chuť rozširovať svoje vedomosti a zručnosti • Balík MS office na pokročilej úrovni • Analytické myslenie
Benefity práce
• 5 dní dovolenky nad rámec zákona • 6 dní sick days, 100% hradených bez nutnosti priniesť potvrdenie od lekára • Flexibilný pracovný čas • Možnosť práce z domu • Zľava na produkty spoločnosti • Príspevok na dochádzanie do práce pri verejnej doprave v rámci Bratislavy
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2,nemecky - C1/C2

Podobné pracovné ponuky

Hľadá sa Account Representative s nemeckým jazykom
Bratislava
1600.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Senior HR & Payroll Specialist
Bratislava
2400.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Regionálny manažér pre korporátnych klientov.
Bratislava
2600.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.