Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta, medzinárodnú úspešnú spoločnosť v oblasti chémie, hľadáme manažéra výskumných projektov.
Náplň práce:
- Nezávislé vedenie výskumných projektov na overenie prvkov marketingového mixu inovácií (vzorec, komunikácia, dizajn, cena)
- Koordinácia štúdií na základe výskumných požiadaviek poskytovaných globálnou spoločnosťou
- analýza údajov a interpretácia výsledkov
- Aktualizácia stavu výskumných projektov na pravidelných kontrolných bodoch so zainteresovanými stranami
- Identifikácia kľúčových poznatkov, príprava manažérskych zhrnutí a prezentácií pre obchodných partnerov
- vykonávanie analýz digitálnych dát, reportov a dashboardov
- budovanie hypotéz a vyvodzovanie záverov
- zlepšovanie efektivity a vplyvu digitálnych kanálov
- pokročilá analýza digitálneho marketingu
- zlepšenie presnosti, kvality a konzistentnosti údajov
- prezentovanie relevantných dát
- vytváranie ad-hoc analýz a správ
Požiadavky na zamestnanca
- predchádzajúca skúsenosť na obdobnej pozícii
- Hovoríte plynule anglicky (C1 – písomná/verbálna interakcia s medzinárodnými zainteresovanými stranami)
- Máte vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociológie, prieskumu trhu, marketingu, obchodných štúdií alebo psychológie
- Máte aspoň 3 roky preukázateľných pracovných skúseností v rámci prieskumu trhu
- Vyhovujú Vám kvantitatívne výskumné metódy
- Máte vynikajúce projektové a komunikačné zručnosti a analytické schopnosti,
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
Naším klientom je medzinárodná firma zameraná na predaj pracích a čistiacich prostriedkov, vlasovej a telovej kozmetiky, spotrebiteľských lepidiel, lepidiel pre stavebnú chémiu ako aj priemyselných lepidiel a povrchových technológií.