Informácie o pracovnej ponuke
Tvojou náplňou práce bude:
- komunikácia ( väčšinou mailová, ale aj telefonická )so zákazníckym servisom príslušných krajín, s ktorými budeš riešiť otázky a prípadne vzniknuté problémy, ktoré súvisia s kmeňovými dátami zákazníka, ich kontrola a údržba v programe SAP
- v rámci reklamácií dohľadanie dôvodov, zhodnotenie oprávnenia reklamácie...
- denne spolupracovať so zahraničnými kolegami z oddelení ako sú napríklad Key Account, Sales či Front- office v lokálnej krajine, ktorú podporuješ
- zabezpečit, aby zákazníci dostali objednaný tovar včas a v správnom požadovanom množstve
- pracovať na procesoch súvisiacich s tvorbou cien - účasť na rôznych projektoch a navrhovanie zlepšení procesov
- možnosť práce home office, flexibilný pracovný čas
- kvalitné zaškolenie
- relocation bonus v prípade nutnosti sa presťahovať
-
Požiadavky na zamestnanca
Neváhaj nám poslať svoj životopis v anglickom jazyku ak :
- si orientovaný na zákazníka a vieš pracovať aj pod tlakom
- máš zmysel pre detail a kritické myslenie
- vieš pracovať v tíme a máš komunikačné skúsenosti
- máš záujem byť pri zlepšovaní a nastavovaní procesov, možnosť sebarealizácie
- ak máš anglický jazyk minimálne na úrovni B2, nemčina na úrovni B1/B2
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2,nemecky - B1/B2