Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 13.03.2023

Customer Operation Specialist - možnosť práce HO

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Administration, Administratíva
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
1300.0 - 1400.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Tvojou náplňou práce bude: - komunikácia ( väčšinou mailová, ale aj telefonická )so zákazníckym servisom príslušných krajín, s ktorými budeš riešiť otázky a prípadne vzniknuté problémy, ktoré súvisia s kmeňovými dátami zákazníka, ich kontrola a údržba v programe SAP - v rámci reklamácií dohľadanie dôvodov, zhodnotenie oprávnenia reklamácie... - denne spolupracovať so zahraničnými kolegami z oddelení ako sú napríklad Key Account, Sales či Front- office v lokálnej krajine, ktorú podporuješ - zabezpečit, aby zákazníci dostali objednaný tovar včas a v správnom požadovanom množstve - pracovať na procesoch súvisiacich s tvorbou cien - účasť na rôznych projektoch a navrhovanie zlepšení procesov - možnosť práce home office, flexibilný pracovný čas - kvalitné zaškolenie - relocation bonus v prípade nutnosti sa presťahovať -
Požiadavky na zamestnanca
Neváhaj nám poslať svoj životopis v anglickom jazyku ak : - si orientovaný na zákazníka a vieš pracovať aj pod tlakom - máš zmysel pre detail a kritické myslenie - vieš pracovať v tíme a máš komunikačné skúsenosti - máš záujem byť pri zlepšovaní a nastavovaní procesov, možnosť sebarealizácie - ak máš anglický jazyk minimálne na úrovni B2, nemčina na úrovni B1/B2
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2,nemecky - B1/B2

Podobné pracovné ponuky

Pricing Specialist with French
Bratislava
1300.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Eshop administrátor so švédskym/francúzskym jazykom
Zavar
1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Customer Service Representative / Webmaster with Croatian languague
Trnava
1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.