Informácie o pracovnej ponuke
Tvojou náplňou práce bude hlavne :
- Komunikácia s lokálnym customer care oddelením a obchodným oddelením
- riešenie ich požiadaviek
- reklamácie od klientov
- manažment objednávok ( napr. v SAP, excel )
- komunikácia je 80% písomná, a 20 % ústna, je možnosť zdokonaliť sa počas práce
- zaškolenie mesiac a následne 6 mesiacov pridelený seniornejší zamestnanec
-relokačný bonus ak sa presťahuješ kvôli tejto pozícii je 1000 eur btt
- možnosť home officu- cca 3 x týždenne
Požiadavky na zamestnanca
- anglický jazyk - NUTNOSŤ aspoň B2 level, druhý jazyk je VEĽKOU VÝHODOU
- skúsenosť v administratíve , popr back office , absolventi, ktorí nadobudli skúsenosti s administratívou počas VŠ
- privítame proaktívny prístup, ľudí , čo sa neboja navrhnúť vylepšenia , motivovaných kandidátov
- perspektíva v rámci spoločnosti
Benefity práce
Bonus: 13.plat, bonus za výkon až 110 % zo mzdy, cafetéria, stravné, relokačný bonus, veľmi štedrý bonus za odporúčanie kandidáta, škôlka, dovolenka naviac, a pod.
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2