Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 31.03.2023

Customer operations specialist with French

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Administratíva
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
1400.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Pre jedného z našich klientov obsadzujeme pozíciu Administratívneho pracovníka, ktorý ovláda francúštinu. Ak ste to vy, toto bude Vaša náplň práce: - Interná komunikácia v poľskom / anglickom jazyku s oddeleniam spoločnosti - Tvorba cien - Zákaznícky servis (prevažne písomná forma) - Komunikácia so zákazníkom z príslušnej krajiny za účelom riešenia otázok a problémov - Reporting - evidencia kmeňových dát zákazníka v systéme SAP
Požiadavky na zamestnanca
- Silné komunikačné zručnosti v anglickom a francúzskom jazyku - Pro-zákaznícky prístup - Flexibilita a iniciatívnosť - Schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme - Zmysel pre detail
Benefity práce
13.plat, bonus za výkon až 110 % zo mzdy, cafetéria, stravné, relokačný bonus, veľmi štedrý bonus za odporúčanie kandidáta, škôlka, dovolenka naviac, a pod.
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2,francúzsky - B1/B2

Podobné pracovné ponuky

Špecialista podpory firemných klientov
Bratislava
1700.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Administratívna podpora nákupu s nemeckým jazykom
Košice
1100.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Junior finančný kontrolór/ka
Kysucké Nové Mesto
1200.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.