Informácie o pracovnej ponuke
- komunikácia ( väčšinou mailová, ale aj telefonická )so zákazníckym servisom príslušných krajín, s ktorými budeš riešiť otázky a prípadne vzniknuté problémy, ktoré súvisia s kmeňovými dátami zákazníka, ich kontrola a údržba v programe SAP
- v rámci reklamácií dohľadanie dôvodov, zhodnotenie oprávnenia reklamácie...
- denne spolupracovať so zahraničnými kolegami z oddelení ako sú napríklad Key Account, Sales či Front- office v lokálnej krajine, ktorú podporuješ
- zabezpečit, aby zákazníci dostali objednaný tovar včas a v správnom požadovanom množstve
- pracovať na procesoch súvisiacich s tvorbou cien - účasť na rôznych projektoch a navrhovanie zlepšení procesov
Požiadavky na zamestnanca
Neváhaj nám poslať svoj životopis v anglickom jazyku ak :
- si orientovaný na zákazníka a vieš pracovať aj pod tlakom
- máš zmysel pre detail a kritické myslenie
- vieš pracovať v tíme a máš komunikačné skúsenosti
- máš záujem byť pri zlepšovaní a nastavovaní procesov, možnosť sebarealizácie
- ak máš anglický jazyk minimálne na úrovni B1a vyššie a poľský na pokročilej úrovni ( B2/C1)
Benefity práce
- možnosť práce home office, flexibilný pracovný čas
- 13. plat
- výkonnostný bonus až vo výšky 110 %
- bonus za odporučenie nového kolegu
- 5 sick days
- Cafeteria
- extra platené dni pre špeciálne udalosti
- kvalitné zaškolenie
- relocation bonus v prípade nutnosti sa presťahovať a veľa ďalších.....
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2,poľsky - B1/B2