Informácie o pracovnej ponuke
Pre jedného z našich klientov, automobilovú spoločnosť, hľadáme nového člena oddelenia kvality zameraného na podporu zákazníka. Hlavnou náplňou práce Customer Quality Engineer je:
- Aktívna komunikácia so zákazníkmi
- Spracovanie, analýza a riešenie reklamácií (QRQC)
- Tvorba a sledovanie akčných plánov, vypracovanie a aktualizácia dokumentácie kvality
- Asistencia pri vývoji nových programov, procesov
- Pomoc pri začatí výroby, implementácia krokov na zlepšenie systému riadenia kvality
- Spolupráca s inými oddeleniami
Požiadavky na zamestnanca
- Min. 5 rokov v automobilovom alebo leteckom priemysle
- Skúsenosti s kvalitou
- Znalosť QRQC
- Plynulá komunikácia v anglickom jazyku (B2)
- Komunikačné schopnosti
- Logické a pragmatické myslenie
Benefity práce
- Mesačné a polročné bonusy závislé od výsledkov tímu alebo firmy
- Čiastočná náhrada výdavkov na dochádzanie do práce
- Možnosť pracovať čiastočne z domova
- Zvýšená hodnota stravného lístka nad rámec zákona
- Hradenie jazykovej výučbu v pracovnom čase
- Prepracovaný systém technických a manažérskych školení
- Kultúrne a spoločenské podujatia s kolegami organizované zamestnávateľom
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2