Informácie o pracovnej ponuke
- zodpovednosť za operácie inkasa hotovosti v spolupráci s obchodným a finančným manažmentom
- mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi, odpovedanie na otázky týkajúce sa fakturácie zákazníkov
- podpora interných obchodných partnerov v regióne EMEA
- riešenie problémov s aktuálnymi procesmi vymáhania pohľadávok
- príprava a kontrola reportov, mesačných cieľov a odosielanie výpisov o nezaplatených faktúrach zákazníkom
- zhodnocovanie účtov
Požiadavky na zamestnanca
- vzdelanie v oblasti financie, účtovníctvo, business alebo podobná oblasť
- predchádzajúce skúsenosti, starostlivosť o zákazníkov alebo iné skúsenosti oddelenia orientovaného na zákazníka
- plynulá komunikácia v nemeckom a anglickom jazyku (min. B2 úroveň)
- komunikačné, prezentačné a analytické schopnosti
Jazykové požiadavky
anglicky - B1,nemecky - B1