Informácie o pracovnej ponuke
- kontrola a monitorovanie AR reportov a cieľov
- efektívna spolupráca s relevantnými zainteresovanými stranami, aby bolo našim zákazníkom zaistené, že majú najefektívnejšie služby
- spolupráca so zákazníkmi našej spoločnosti pri zlepšovaní procesov
- riešenie eskalácií a nezrovnalostí
- zákaznícky servis ( odpovedanie na otázky týkajúce sa fakturácie zákazníkov, skúmanie nezaplatených faktúr, sporných súm)
- spolupráca so zákazníkom pri riešení jeho problémov a opráv chýb vo fakturovaní
Požiadavky na zamestnanca
- výhodou je vzdelanie v oblasti financie, účtovníctvo, business alebo podobná oblasť
- predchádzajúce skúsenosti, starostlivosť o zákazníkov alebo iné skúsenosti oddelenia orientovaného na zákazníka
- plynulá komunikácia v talianskom a anglickom jazyku (min. B2 úroveň)
- komunikačné, prezentačné a analytické schopnosti
Benefity práce
- práca v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť HO a flexibilná pracovná doba
- príspevok do III.piliéra
- sick days
- stravné lístky
- zľavy na vybrané druhy produktov
- odporúčací bonus od 500 €
Jazykové požiadavky
anglicky - B2,taliansky - B2