Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 25.01.2022

Hľadáme Excel Guru (aj absolvent s DE + EN jazykom)!

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Human Resources, Administration
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
1300.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta hľadáme šikovného Excel Guru na pozíciu pre globálne HR oddelenie. Ide o čisto administratívnu rolu kde podmienkou je hlavne znalosť Anglického a Nemeckého jazyka (Nemčina hlavne v písomnej forme). Ak si absolvent, ktorý má nejaké skúsenosti s administratívou a ovláda EXCEL a spĺňa jazykové podmienky neváhaj a uchádzaj sa o túto pozíciu! Na tejto pozícii budeš zodpovedný za: - Práca v Exceli - Spracovanie mailovej agendy HR oddelenia - Management ticketov HR oddelenie - Spracovanie, kontrola dokumentov potrebných pri nábore zamestnancov - Podpora HR oddelenia vo všetkých smeroch - Komunikácia s novo nastupujúcim zamestnancami etc.
Požiadavky na zamestnanca
Výborná znalost Excelu Plynulá angličtina + nemčina
Benefity práce
• Ročný bonus (13. plat) • 14. plat v závislosti od výsledkov až do 110 % mesačnej mzdy • Referral bonus • Extra príspevok na stravu • Zľavy na produkty spoločnosti • Škôlka • Životné poistenie a balík zdravotnej starostlivosti • Príspevok na relokáciu • 25 dní dovolenky a sick days • Extra platené dni voľna pri životných jubileách • Školenie a rozvoj
Informácie o spoločnosti
Naším klientom je medzinárodná firma zameraná na predaj pracích a čistiacich prostriedkov, vlasovej a telovej kozmetiky, spotrebiteľských lepidiel, lepidiel pre stavebnú chémiu ako aj priemyselných lepidiel a povrchových technológií.

Podobné pracovné ponuky

Zákaznícky servis s nemeckým jazykom
Košice-Staré Mesto
950.0 - 1200.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Konzultant v banke
Senica
1150.0 - 1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Analytik Reportingu
Košice
1200.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.