Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho stáleho klientka hľadáme Office Manažéra – Recepcia. Pokiaľ máš skúsenosti s danou prácou, určite nám daj o sebe vedieť.
Náplň práce
- Poskytovanie organizačnej a administratívnej podpory pre generálneho riaditeľa a pre manažment spoločnosti
- Zodpovedá za vybavenie a poriadok kancelárskych priestorov a zasadačiek
- Riadi a zodpovedá za bezproblémový chod recepcie a riadi recepčné
- Poskytuje podporu pri onboardingu a offboarding nových zamestnancov
- Zabezpečuje úlohy v oblasti správy budovy a vozového parku
- Plánuje a organizuje porady a firemne eventy.
Požiadavky na zamestnanca
Aspoň 2 roky praxi na podobnej pozícii ako Office Manažér/Recepčná/Asistentka
Vítané sú skúsenosti so správou budovy, organizáciou eventov, prezentácií alebo školení
Pozitívny a aktívny prístup k práci, zodpovednosť, samostatnosť, skvelé organizačné zručnosti
Znalosť MS Office
Anglický jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom
Benefity práce
Stravné poukážky 3,83 EUR pričom zamestnanec dopláca 0,40 EUR/ alebo finančný príspevok 3,43 EUR priamo do mzdy bez doplatku
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2