Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho medzinárodného klienta hľadáme koordinátora/ teamleadra , ktorého náplňou práce bude:
- Riadiť svoj vlastný tím sekretariátu
- Rozdeľovať a koordinovať úlohy členov tímu
- Zabezpečiť prípravu stretnutí a workshopov, organizácia seminárov v rámci Slovenska aj zahraničia.
- Plánovať a zabezpečovať transfery a hoteli.
- Pripravovať dokumenty a prezentácie pre vedenie spoločnosti.
- Zabezpečovať potrebné kancelárske potreby, tlačoviny a catering.
- Pracovať s internými systémami a distribúcia správ a protokolov.
- Vybavovať korešpondenciu
- Koordinácia telefonických hovorov a termínov vedenia spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
- Ukončené minimálne vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
- Nemecký jazyk- min.B2 podmienkou -hovorovo aj písmom
- Min. 3 roky pracovných skúseností na pozícii office manažér/ka, office asistent/ka, sekretár/ka,
- Prechádzajúce skúsenosti s vedením tímu sú veľkou výhodou,
- Vynikajúce komunikačné zručnosti a písomný a ústny prejav v slovenskom a nemeckom jazyku
- Výborný time management
- Organizačné zručnosti, precíznosť a zmysel pre detail
- Schopnosť zodpovedne pracovať s dôvernými informáciami, lojalita
- MS Office- používateľská úroveň
Benefity práce
- Pracovný pomer na dobu neurčitú,
- Dlhodobo sa vzdelávať a možnosť kariérneho i osobného rastu
- Zdravé raňajky a vitamínové balíčky
- Byť pravou rukou a nahliadnuť bližšie k veciam
- Firemné eventy
- Príspevok na stravovanie
- Cafeteria benefit
Jazykové požiadavky
nemecky - B1/B2