Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť, zameranú na vytváranie stratégií v oblasti cieleného predaja, marketingu a služieb zákazníkom, hľadá človeka s nadšením a skúsenosťami v HR.
Náplň práce:
- pomáhať s každodennou prevádzkou HR oddelenia.
- zostavovanie a aktualizácia záznamov a dokumentáciu zamestnancov
- Pripravovanie a dodávanie zmlúv: nový zamestnanec, obnovenie, predĺženie zmluvy a zmeny
- Príprava a dodávanie ďalších dokumentov súvisiacich s HR
- Spravovanie celého cyklu zamestnanca z pohľadu ľudských zdrojov interne aj externe
- Poskytovanie internej podpory a rád týkajúcich sa postupov v oblasti ľudských zdrojov
Požiadavky na zamestnanca
- plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- znalosť pracovného práva a ľudských zdrojov
- dobré organizačné schopnosti a efektívnosť
- predchádzajúce skúsenosti na pozícii HR
Benefity práce
- Príspevok na dochádzanie vo výške 50 EUR mesačne (600 EUR ročne) pre 100 % zamestnancov v kancelárii.
- Vyplácaných 5 dní navyše (dni nepredvídaných udalostí) ročne v prípade núdze a krátkodobých neprítomností.
- Plne platené školenie, ktoré vás optimálne pripraví na vašu prácu.
- Neustále vzdelávanie a rozvoj a príležitosť pre vás kultivovať novú a vzrušujúcu kariéru v prostredí s vysokým rastom
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2