Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho TOP klienta hľadáme komunikatívnych kandidátov s anglickým a španielskym jazykom. Ideálne sú skúsenosti so zákazníckym servisom, ekonomické vzdelanie, skúsenosti v oblasti AP/AR.
Vašou náplňou práce bude:
• Zosúladiť výpisy dodávateľa prijaté od predajcov s otvorenými sumami v účtovnej knihe
• Telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi ohľadne nezaplatených faktúr
• Zabezpečenie včasného uhradenia platieb
• Analýza, riešenie vzniku nezrovnalostí
• Podieľanie sa na zlepšovaní procesov
Požiadavky na zamestnanca
• výborné komunikačné schopnosti
• vzdelanie v ekonomickom odbore
• "can do attitude"
• skúsenosti s AP/AR, pohľadávkami sú vítané, ale nie podmienkou
Benefity práce
• Ročný bonus až do výšky 3000 €
• 2 dni voľna navyše
• Sick Days
• Možnosť občasnej práce z domu
• Príležitosť rotácie vrámci spoločnosti
• Medzinárodné prostredie
• Zľavy na produkty spoločnosti aj na produkty tretích strán až do výšky 10%
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2,španielsky - C1/C2