Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 26.10.2022

Hovoríte anglicky a španielsky? Máte dobré komunikačné zručnosti? To je všetko, čo potrebujete!

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Accountancy & Finance, Administration
Dátum nástupu:
ihneď
Platové podmienky:
1700.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho TOP klienta hľadáme komunikatívnych kandidátov s anglickým a španielskym jazykom. Ideálne sú skúsenosti so zákazníckym servisom, ekonomické vzdelanie, skúsenosti v oblasti AP/AR. Vašou náplňou práce bude: • Zosúladiť výpisy dodávateľa prijaté od predajcov s otvorenými sumami v účtovnej knihe • Telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi ohľadne nezaplatených faktúr • Zabezpečenie včasného uhradenia platieb • Analýza, riešenie vzniku nezrovnalostí • Podieľanie sa na zlepšovaní procesov
Požiadavky na zamestnanca
• výborné komunikačné schopnosti • vzdelanie v ekonomickom odbore • "can do attitude" • skúsenosti s AP/AR, pohľadávkami sú vítané, ale nie podmienkou
Benefity práce
• Ročný bonus až do výšky 3000 € • 2 dni voľna navyše • Sick Days • Možnosť občasnej práce z domu • Príležitosť rotácie vrámci spoločnosti • Medzinárodné prostredie • Zľavy na produkty spoločnosti aj na produkty tretích strán až do výšky 10%
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2,španielsky - C1/C2

Podobné pracovné ponuky

Pricing Specialist with French
Bratislava
1300.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Finančný špecialista - finančné plánovanie a analýzy
Bratislava
2000.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Eshop administrátor so švédskym/francúzskym jazykom
Zavar
1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.