Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta v Kechneci obsadzujeme pozíciu Inžiniera zákazníckej kvality. Toto by bola Vaša náplň práce:
- zodpovednosť za reklamácie zo strany zákazníka ako aj výsledky v oblasti kvality
- zodpovednosť za rešpektovanie štandardov IATF 16949 ako aj interných štandardov
- zodpovednosť za kvalitu, riešenie problémov a implementovanie zlepšovacích opatrení súvisiacich so zákazníkom
- zodpovednosť za spätnú väzbu smerom k zákazníkovi v súvislosti s reklamáciami na príslušných portáloch
- zodpovednosť a podieľanie sa na stanovených cieľoch
- zodpovednosť za výsledky kvality
- zlepšovanie produktu prostredníctvom implementácie nástrojov: Kaizen, 5Prečo, FTA, F3A a lesson learned
- riadenie zákazníckych auditov a monitorovanie zavádzania nápravných opatrení
- príprava reportov
Požiadavky na zamestnanca
- vysokoškolské vzdelanie technického zamerania
- plynulá znalosť angličtiny (ďalšie jazyky výhodou)
- znalosť systému manažérstva kvality
- znalosť MS Office (Word, Excel,..)
- organizačné schopnosti
- znalosť základných nástrojov kvality (FMEA, kontrolný plán, PPAP)
- skúsenosť v automobilovom priemysle
- orientácia na kvalitu produktu a výrobný proces
Benefity práce
- Cafeteria - benefitný systém
- Multisport karta
- Kurzy (Technické, jazykové)
- Zabezpečenie dopravy na vybraných trasách
- Extra bonus na dochádzanie do práce
- Trainee program pre študentov
- Referral program
Informácie o spoločnosti
Automobilová výroba