Informácie o pracovnej ponuke
Považujete sa za zodpovedného a motivovaného človeka, ktorý má záujem pracovať v oblasti účtovníctva a chce sa v tejto oblasti ďalej rozvíjať?
Obsadzujeme pozíciu, na ktorej budete mať príležitosť získavať skúsenosti v oblasti účtovníctva a finančného hospodárenia a kde budete môcť rásť.
Náplňou práce na pozícii Junior Účtovník / Junior Účtovníčka bude:
- spracovanie a zaúčtovanie došlých faktúr
- spracovanie a zaúčtovanie vyúčtovaní
- spracovanie a vystavenie vyšlých faktúr
- spracovanie a zaúčtovanie bankových výpisov
- príprava príkazov na úhradu
- spracovanie a zaúčtovanie interných dokladov
- príprava inventarizácií súvahových účtov
- spolupráca so mzdovým oddelením
- komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi
- poskytovanie podpory kolegom z pobočiek
- príprava podkladov pre audítorov
- dodržiavanie termínov mesačnej, kvartálnej a ročnej závierky
- dodržiavanie lokálnych účtovných zákonov ako aj medzinárodných štandardov
- plnenie ad hoc úloh pridelených hlavnou účtovníčkou a finančnou manažérkou
Nevadí, ak nemáte praktické skúsenosti s vyššie uvedenými úlohami. Ak ste absolventom/absolventkou obchodnej akadémie alebo vysokej školy so zameraním na účtovníctvo a máte záujem sa dostať do praxe, toto je Vaša príležitosť!
Požiadavky na zamestnanca
Ideálny kandidát / kandidátka na obsadzovanú pozíciu spĺňa tieto požiadavky:
- miluje čísla a účtovanie :)
- má záujem o prácu v oblasti účtovníctva
- nebojí sa šibeničných termínov, uzávierok a tabuliek
- má vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie (obchodná akadémia) v oblasti ekonómie alebo účtovníctva
- môže nastúpiť ihneď, prípadne od 1.4.2023
- má už pracovnú skúsenosť na učtárni, s faktúrami, ich účtovaním, alebo administratívou a prípravou podkladov pre učtáreň
- má teoretické znalosti lokálnych účtovných štandardov, slovenskej legislatívy a všeobecné znalosti daňovej legislatívy
- ovláda MS Office, špeciálne Excel na pokročilej úrovni
- má anglický jazyk na komunikačnej úrovni (nie je podmienkou)
- má vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti
- je zameraný/á na detail a správnosť údajov, je vytrvalý/á pri ich kontrole a nepustí ich, kým nie sú na 100% v poriadku :)
Benefity práce
PONÚKAME:
- zaujímavú a náročnú prácu v stabilnej spoločnosti
- možnosť profesionálneho a kariérneho rastu
- samostatnú prácu a možnosť sebarealizácie
- kompletné zaškolenie na pozíciu a pravidelné školenia súvisiace s legislatívou a výkonom práce
- motivačný systém odmeňovania - okrem základnej mesačnej mzdy možnosť získania 13. a 14. platu.
BENEFITY:
- možnosť práce z domu
- flexibilná pracovná doba (core time od 9:00 do 15:00 hodiny)
- 5 dní voľna nad rámec zákonnej dovolenky a narodeninové voľno
- pravidelné štvrťročné príspevky do cafeterie
- príspevky pri pracovných výročiach, jubileách a špeciálnych životných udalostiach (sobáš, narodenie dieťaťa)
- príspevok do DDS po 1 roku s nami
- ovocné dni 2x v mesiaci
- možnosť využitia MultiSport karty
- príspevok zamestnávateľa na stravné vo výške 4 EUR
- teambuildingové akcie
- zamestnanecké zľavy
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2