Informácie o pracovnej ponuke
- komplexné produktové zaškolenie
- komunikácia v nemeckom jazyku prostredníctvom telefónu alebo emailu
- poskytovanie poradenstva zákazníkom pri výbere správneho produktu
(nejedná sa o riešenie eskalácii, sťažností, reklamácii a pod.)
Požiadavky na zamestnanca
- orientácia na zákazníka - komunikatívnosť, empatia
- dynamická osobnosť, ktorá hľadá príležitosť učiť a zdokonaľovať sa
- nemecký a anglický jazyk na úrovni plynulej komunikácie (NJ C1/ AJ B2)
- predchádzajúca skúsenosť v Customer Care alebo skúsenosť/vzdelanie v chemicko-technologickom odvetví
Benefity práce
- 13. plat
- bonusy za výkon
- 5 sick days ročne
- možnosť Home Office
- zvýšený príspevok na stravovanie
- bonus za odporučenie kandidáta
- životné poistenie, zdravotná strarostlivosť
- príspevky pri životných udalostiach
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2,poľsky - B1/B2
Informácie o spoločnosti
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti kozmetického priemyslu