Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho významného klienta hľadáme koordinátora administrácií služieb s nemčinou.
Náplň práce:
- Aktívna účasť na procese obnovenia zmluvy vrátane telefonickej a mailovej konverzácie s externými zákazníkmi a v rámci spoločnosti
- Odpovedanie na otázky zákazníkov týkajúce sa obnovenia zmluvy a poskytovanie najlepších možných služieb
- Vytváranie a vydávanie listov o predĺžení zmlúv, načítavanie nových zmlúv
- Účasť na mesačnom webovom stretnutí s manažérom zmlúv a/alebo obchodníkmi
- Prešetrovanie možných nezrovnalostí medzi krycími listami a informáciami v systéme Oracle
Požiadavky na zamestnanca
- Vyžaduje sa výborná znalosť Microsoft office
- Preferovaná znalosť systému ERP (Oracle)
- Veľmi silná orientácia na zákazníka
- Organizačné schopnosti, rýchla orientácia v problémoch, dobrý time management
Benefity práce
Práca v profesionálnom a medzinárodnom tíme,
* Ročné zvýšenie minimálnej mzdy,
* Vianočný bonus 100 % základného platu,
* pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní,
* príspevok na stravu nad rámec zákona,
* flexibilný pracovný čas,
* 7,5 hodinový pracovný čas,
* bonus za odporúčanie,
* a ďalšie výhody v rámci sociálneho programu (príspevky na darovanie krvi, príspevky pri pracovných a životných jubileách).
Jazykové požiadavky
nemecky - C1,anglicky - B1