Informácie o pracovnej ponuke
Náplň práce:
• navrhuje opatrenia pre nepretržitý rozvoj systému zo zistených nedostatkov auditom
• vyhodnocuje výsledky zákazníckeho externého auditu, stanovuje opatrenia na nápravu a vyhodnocuje účinnosť ich plnení, prerokováva tieto opatrenia s príslušným pracovníkom zákazníka
• evidenciu a plnenie špecifických požiadaviek zákazníka
• odozvu zákazníkovi do 24 hodín od doručenia sťažnosti alebo reklamácie
• evidenciu zákazníkových sťažností a reklamáciu, ich analýzu a predkladanie návrhov nápravných opatrení s cieľom odstránenia závad
• riadi analýzu vrátených dielov z užívateľskej siete a záručných reklamácii
• stanovuje rozsah a frekvenciu internej rekvalifikačnej skúšky v spolupráci s metrológom spoločnosti
• spolupracuje pri riešení reklamácii nezhodných výrobkov
• spolupracuje pri udržiavaní referenčných vzoriek schválených zákazníkom
• spolupracuje pri tvorbe kontrolných plánov sériovej výroby
• zabezpečuje vizuálneho manažmentu týkajúcej sa riadenej oblasti
• spracováva a riadi dokumentáciu systému riadenia kvality týkajúcej sa riadenej oblasti
Požiadavky na zamestnanca
Vzdelanie: VŠ / SŠ / technická
Skúsenosti: 3 roky praxe
Osobnostné požiadavky: komunikatívnosť, schopnosť zvládať konfliktné situácie, presnosť, dôslednosť
Jazyky: slovenský – rodný jazyk, anglický, alebo nemecký
Ďalšie znalosti: PC zručnosti, Word, Excel, Power point
Iné: vodičský preukaz skupiny B
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2