Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 16.03.2023

Máš skúsenosť s administratívou a HR ? Možnosť práce u významného klienta

Lokalita:
Nové Mesto nad Váhom
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Administration, Administratíva
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
1200.0 EUR
Pozícia:
assistant
Informácie o pracovnej ponuke
Pre významného klienta obsadzujeme pozíciu asistenta na HR oddelenie. Náplň práce: - Aktívna podpora HR oddelenia - Príprava potrebných formulárov pre nových zamestnancov - Spracovanie dochádzky externých zamestnancov - Spravovanie dochádzkového systému - Spracovávanie a udržiavanie zverenej agendy - Pripravuje doklady súvisiace so skončením pracovného pomeru - Príprava podkladov pre mzdové oddelenie
Požiadavky na zamestnanca
- Dobré koordinačné a komunikačné schopnosti a organizačné schopnosti - Príjemné vystupovanie, prezentačné zručnosti - Schopnosť pracovať samostatne a pod stresom - Flexibilita a schopnosť vykonávať viacero úloh naraz - Znalosť Zákonníka práce a ostatných pracovnoprávnych predpisov - Prípadná znalosť ukrajinského jazyka - výhodou
Benefity práce
Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu, • ročné prehodnocovanie (valorizácia) mzdy, • vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy, • pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní, • príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom, • možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov, • pružná pracovná doba, • 7,5 hodinový pracovný čas,
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2

Podobné pracovné ponuky

Pricing Specialist with French
Bratislava
1300.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Eshop administrátor so švédskym/francúzskym jazykom
Zavar
1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Customer Service Representative / Webmaster with Croatian languague
Trnava
1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.