Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho významného klienta hľadáme šikovného kolegu na Payroll oddelenie, ktorého hlavnou úlohou bude:
• Zabezpečiť aby všetky aspekty mzdového cyklu vrátane daní, dávok, exekúcie atď. boli spracované, skontrolované a odoslané presne a včas
• Riešiť otázky zamestnancov týkajúce sa mzdového systému
• Úzko spolupracuje s finančným oddelením pri výpočtoch miezd a platbách
• Zabezpečiť úplnosť dokumentov a príručiek pracovného toku
• Úzko spolupracovať s tímami ľudských zdrojov pri implementácii a zosúlaďovaní procesov
Požiadavky na zamestnanca
• Vzdelanie v oblasti ľudských zdrojov/účtovníctva/obchodnej administratívy je výhodou
• Predchádzajúce skúsenosti s HR procesmi sú nevyhnutnosťou (minimálne 1 rok)
• Predchádzajúca mzdová prax je výhodou
• Silné komunikačné schopnosti a orientácia na zákazníka
• Úplná pracovná znalosť v anglickom jazyku
• znalosť mzdového softvéru (najlepšie SAP)
• Excel na pokročilej úrovni (vyhľadávacie funkcie, kontingenčné tabuľky)
• Silné analytické a organizačné schopnosti
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2