Informácie o pracovnej ponuke
• Zodpovedať za nábor dočasne pridelených zamestnancov.
• Manažovať celý proces náboru za účelom garantovania úspešného a včasného doručenia dočasne pridelených kandidátov klientom.
• Udržovať kandidátsku databázu a manažovať existujúce databázy na pobočke/firme.
• Vytvárať optimálny vzťah s klientom a zabezpečovať zákaznícky servis pre klienta aj kandidáta.
• Aktívne vyhľadávať vhodných kandidátov, realizovať pohovory s kandidátmi a obsadzovať kandidátov.
• Účasť na a reprezentácia Adecca na trhoch práce a konferenciách v určenom regióne.
• Preskúmať, plánovať a hodnotiť zákaznícke potreby.
• Splniť požiadavky a očakávania klienta.
• Zabezpečiť efektívnu komunikáciu a dohliadať na celý proces náboru.
• Flexibilne reagovať na nutnosť podpisovania zmlúv v kanceláriách alebo v teréne (mimo miesta výkonu práce zamestnanca)
• Poskytovať reporty ohľadom všetkých aktivít náboru.
• Zabezpečovať pravidelné návštevy/ telefonáty s existujúcimi klientmi.
• Monitorovať aktivity konkurencie na trhu.
Požiadavky na zamestnanca
• 0-2 roky pracovných skúseností na pozícii náborár/recruiter/consultant, prípadne v oblasti obchodu či zákazníckeho servisu, alebo absolvent s preukázateľnými predpokladmi na pozíciu Náborár
• Skúsenosť s náborom nie je nevyhnutnou požiadavkou, nevyhnutné sú ale komunikačné zručnosti a naplnené základné kompetencie na túto pozíciu
• Znalosť Zákonníka práce na základnej úrovni
• Znalosť práce s Excelom
• Znalosť angličtiny na komunikatívnej úrovni.
Benefity práce
• Mobile Phone,
• Notebook,
• Meal Vouchers,
• Home office
• Multisport
Jazykové požiadavky
anglicky - B1,slovensky - C1