Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 03.11.2022

Office manager/ administratívna asistentka - Piešťany!

Lokalita:
Pieštany
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Accountancy & Finance, Administration
Dátum nástupu:
ihneď
Platové podmienky:
1000.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Zvládate multitasking a viete zastávať rôzne činnosti v kancelárii ? Chcete byť pri raste úspešnej spoločnosti, etablovanej na trhu už od roku 2008 ? NÁPLŇ PRÁCE: - riešenie administratívnych úloh, základné účtovníctvo a logistické operácie - spracovanie podkladov pre účtovníctvo pre externú firmu - vystavovanie faktúr, kontrola pohľadávok - extrahovanie dát pre manažérske porady - podpora manažmentu firmy a obchodu - spracovanie objednávok, ich potvrdenie, príjemky, výdajky - zastrešenie marketingu až po rokovania s dodávateľmi spoločnosti - organizovanie rôznych spoločenských a firemných akcií a návštev
Požiadavky na zamestnanca
- umenie vedieť sa postaviť k problému čelom a riešiť veci tak, ako prichádzajú - dobrá znalosť excelu - chuť učiť sa - schopnosť šíriť okolo seba pozitívnu náladu - dobrá referencia z obdobného zamestnania /výhodou/
Benefity práce
- služobný telefón a PC - hodnotenie v priamej väzbe na pozitívny prínos firme - priateľská partia ľudí s vyrovnaným work/life balancom a s množstvom mimo firemných aktivít, s ktorými budete radi - vzdelávanie – môžete sa zdokonaľovať v angličtine - možnosť kariérneho rastu
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2

Podobné pracovné ponuky

Hľadá sa Account Representative s nemeckým jazykom
Bratislava
1600.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Senior HR & Payroll Specialist
Bratislava
2400.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Regionálny manažér pre korporátnych klientov.
Bratislava
2600.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.