Informácie o pracovnej ponuke
Zvládate multitasking a viete zastávať rôzne činnosti v kancelárii ?
Chcete byť pri raste úspešnej spoločnosti, etablovanej na trhu už od roku 2008 ?
NÁPLŇ PRÁCE:
- riešenie administratívnych úloh, základné účtovníctvo a logistické operácie
- spracovanie podkladov pre účtovníctvo pre externú firmu
- vystavovanie faktúr, kontrola pohľadávok
- extrahovanie dát pre manažérske porady
- podpora manažmentu firmy a obchodu
- spracovanie objednávok, ich potvrdenie, príjemky, výdajky
- zastrešenie marketingu až po rokovania s dodávateľmi spoločnosti
- organizovanie rôznych spoločenských a firemných akcií a návštev
Požiadavky na zamestnanca
- umenie vedieť sa postaviť k problému čelom a riešiť veci tak, ako prichádzajú
- dobrá znalosť excelu
- chuť učiť sa
- schopnosť šíriť okolo seba pozitívnu náladu
- dobrá referencia z obdobného zamestnania /výhodou/
Benefity práce
- služobný telefón a PC
- hodnotenie v priamej väzbe na pozitívny prínos firme
- priateľská partia ľudí s vyrovnaným work/life balancom a s množstvom mimo firemných aktivít, s ktorými budete radi
- vzdelávanie – môžete sa zdokonaľovať v angličtine
- možnosť kariérneho rastu
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2