Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho významného klienta, silnú medzinárodnú spoločnosť, ktorá je na trhu už viac, ako 75rokov, hľadáme proaktívneho a dynamického Office managera (m/f)
Pracujte pre stabilnú spoločnosť v medzinárodnom prostredí, ktorá sídli neďaleko centra Bratislavy.
Čo bude náplňou vašej práce?
• zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
• evidencia faktúr, príprava podkladov pre finančné oddelenie
• vytváranie objednávok
• uvítanie návštevníkov, objednávka cateringových služieb
• operatívna agenda (kuriéri, pošta, rezervácie reštaurácii, taxi a pod.)
• komunikácia s facility managementom budovy
• aktívne podieľanie sa na príprave podujatí
• objednávanie kancelárskych potrieb
• koordinovanie archivárskych činností s pridelenou spoločnosťou
• správa zmlúv a dokumentácie
• fleet car agenda
• kontaktná sosoba pre BOZP
Požiadavky na zamestnanca
Kľúčové kompetencie :
• angličtina minimálne na úrovni B2 je podmienkou (slovom aj písmom na dennej báze- ideálne aj pre kandidáta/ku, ktorá/ý si chce svoje jazykové zručnosti vyšpičkovať)
• proaktivita
• flexibilita
• drive
• vodičský preukaz skupiny ,,B”
Benefity práce
• práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• dôkladné zaškolenie v Prahe, kde sídli centrála spoločnosti (1prac. Týždeň po nástupe)
• zmluva na dobu neurčitú
• home office (2dni/týždeň)- nutná je však flexibilita- dni nie sú presne stanovené- závisí na dohode
• krásne novopostavené priestory v blízkosti centra
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2