Informácie o pracovnej ponuke
Chceš byť súčasťou medzinárodnej spoločnosti a napredovať? Ovládaš plynule angličtinu a taliančinu? Potom neváhaj a zašli nám svoje CV.
Pozri si stručný súhrn, čo by bolo Tvojou náplňou práce:
- Prvý kontaktný bod pre zamestnancov spoločnosti Henkel v súvislosti so všetkými otázkami, ktoré sa objavia o HR nástrojoch a aplikáciách, globálnych ročných procesoch, HR politike, interných predpisoch atď.
- Podporovať prichádzajúce žiadostí prostredníctvom telefónu (kontaktné centrum)
- Poskytovať podporu a vykonáva príslušné HR procesy
- Komunikovať s kolegami z rôznych centier zdieľaných služieb, HRBP a zainteresovaných strán
- Podporovať nové HR iniciatívy a byť aktívnou súčasťou pri implementácii a zlepšovaní nových projektov v oblasti HR
Požiadavky na zamestnanca
- Aktívna znalosť anglického a talianského jazyka (slovom aj písmom) je NUTNÁ
- Znalosť nemčiny (slovom aj písmom) je VÍTANÁ
- Prax s dôrazom na zákaznícky servis výhodou
- Stredne pokročilé zručnosti MS Office
- Proaktívny, otvorený, sebestačný
- zákaznícky orientovaný tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami
Benefity práce
- 13. plat
- Bonus založený na výkone až do 110 %
- Finančný bonus za odporučenie vhodného kandidáta od 500 do 1000 EUR v hrubom
- Príspevok na stravovanie aj počas voľných dní
- Benefičný systém kaviarne
- Životná poistka
- Balíček zdravotnej starostlivosti
- Bonus za presťahovanie
- 5 dní choroby za rok
- Možnosť Home Office
- Extra platené dni voľna pre špeciálne životné udalosti