Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta, silnú medzinárodnú spoločnosť so zameraním na inovatívne riešenia triedenia recyklácie, hľadáme šikovného človeka so skúsenosťami v recruitment.
Náplň práce:
• Zodpovednosť za nábor nových zamestnancov: vyhľadávanie a evidencia životopisov, triedenie uchádzačov, hodnotenie výberu, organizovanie vybraných pohovorov, reportovanie nadriadenému o procese výberu, účasť na výberových pohovoroch, príprava finálnej ponuky a odsúhlasenie s kandidátom, reporting
• Aktívna komunikácia s najímajúcimi manažérmi a kandidátmi
• Aktívna práca so sociálnymi médiami a s inými dostupnými zdrojmi
• Aktívna spolupráca s vybranými personálnymi agentúrami a hľadanie nových zdrojov
• „Branding spoločnosti“ – školy, univerzity, veľtrhy práce, prezentácie
• Digitalizácia procesov P&O, implementácia, ich využitie a podpora oddelenia, spolupráca pri implementácii a používanie elektronických systémov pre nábor
• Administrovanie ponúk a kandidátov v elektronickom systéme ATS
• Administratívne úlohy súvisiace s agendou zamestnanosti v súlade s procesmi P&O
• Komunikácia s miestnymi úradmi a úradmi práce
• Zodpovednosť za komunikáciu cez interné kanále spoločnosti
• Organizuje firemné stretnutia na požiadanie na základe požiadaviek a špecifikácii
• Úzka spolupráca s ostatnými kolegami z P&O
• Spolupráca pri organizovaní firemných akcii
• Zastúpenie pozície recepčná a administratívny asistent v prípade jej neprítomnosti
• Ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca
• Plynulá angličtina – schopnosť tlmočiť
• Predchádzajúce skúsenosti / znalosti v oblasti náboru alebo akýchkoľvek iných procesov ľudských zdrojov budú výhodou
• Výhodou bude vzdelávanie v oblasti ľudských zdrojov
• Vynikajúce komunikačné schopnosti
• Skúsenosti s procesom prijímania v rámci celého cyklu: reklama, sledovanie, rozhovory, vyhľadávanie na sociálnych sieťach
• Komunikatívny, aktívny, orientovaný na cieľ, tímový hráč, spoľahlivý
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2