Informácie o pracovnej ponuke
- Príprava, uzatváranie a monitorovanie dodávateľských a servisných zmlúv na produkty a služby
- Získavanie ponúk, vyhodnocovanie, hlasovanie, vyjednávanie
- Poskytovanie, analýza a zdieľanie informácií o kľúčových trhoch a dodávateľoch
- komunikovať a rozvíjať a navrhovať predpisy na zníženie obstarávacích nákladov
- Poradenstvo požadovaným oddeleniam v záležitostiach súvisiacich s nákupom
- Akvizícia dodávateľov a onboarding s cieľom zabezpečiť uspokojenie dopytu
- Vypracovanie opatrení na kontrolu, hodnotenie a spoluprácu s dodávateľmi a
rozhodnúť hlasovaním
- Zaznamenávanie porušení zmluvy a prevzatie zodpovednosti za ich nápravu
- Operatívne spracovanie dodávateľských a servisných zmlúv na produkty a služby
- Zvýšenie efektívnosti, dizajnu a automatizácie obstarávacích procesov v spoločnosti
- Navrhovanie rozhrania pre dodávateľa a pre interných zákazníkov a zodpovedajúcim
- Individuálna podpora v podprojektoch
Požiadavky na zamestnanca
- Skúsenosti s nákupom produktov a služieb (siete, inžinierstvo a konštrukcia)
- Veľmi dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti
- Výrazná schopnosť rýchlo prispôsobiť prevádzkové procesy a špecifické požiadavky nákupu
- Dobrá znalosť systému riadenia tovaru a SAP
- Veľmi dobrá znalosť nemčiny a angličtiny
- Dobrá znalosť štandardného softvéru a MS Office
- Komunikačné a tímové schopnosti, vysoká odolnosť a orientácia na výsledky
Benefity práce
- ročný bonus do výšky 5% ročného platu
- flexibilný pracovný čas
- Home office
- plne hradené stravné lístky ...
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2,nemecky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácii.