Informácie o pracovnej ponuke
• Úpravy, zrušenia a potvrdenia objednávok
• Spracovávanie zložitejších požiadaviek (podpora 2. úrovne) zo strany zákazníkov prostredníctvom portálov určených na spracovanie žiadostí
• Zúčtovanie otvorených položiek a správa kľúčových dodávateľov
• Upomienky platieb / Upomienkové konanie
• Špeciálne aktivity G/L a daňové aktivity (prílohy, zálohy, insolvencie)
• Reverzný factoring
• Spracovanie operatívneho riadenia hotovostných tokov
• EDI/Ariba zúčtovanie objednávky a spracovanie faktúr
• Prevádzková zodpovednosť za záväzky mesačnej a ročnej účtovnej závierky
• Vykonávanie ďalších analytických, reportingových a pracovných úloh podľa požiadaviek nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca
• Minimálne 2 roky skúseností v oblasti účtovníctva záväzkov alebo nákupu
• Znalosť účtovných procesov a postupov, praktické
• Znalosť balíka MS office
• SAP výhodou
• Samostatnosť
• Anglický, maďarský alebo nemecký jazyk sú výhodou
Benefity práce
• Flexibilný pracovný čas
• Ročný bonus
• Príležitosti pre kariérny rast
• Plne uhradené stravné lístky
• 2 sick days
• Referral bonus
• Zľavy na produkty spoločnosti až do 50 %
• Príspevky na vzdelávanie
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2,nemecky - B1/B2,maďarsky - B1/B2