Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 10.10.2022

Profesionál v oblasti spracovania požiadaviek zákazníkov

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Účtovníctvo a financie, Administratíva, IT a Telekomunikácie
Dátum nástupu:
ihneď
Platové podmienky:
1600.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
• Úpravy, zrušenia a potvrdenia objednávok • Spracovávanie zložitejších požiadaviek (podpora 2. úrovne) zo strany zákazníkov prostredníctvom portálov určených na spracovanie žiadostí • Zúčtovanie otvorených položiek a správa kľúčových dodávateľov • Upomienky platieb / Upomienkové konanie • Špeciálne aktivity G/L a daňové aktivity (prílohy, zálohy, insolvencie) • Reverzný factoring • Spracovanie operatívneho riadenia hotovostných tokov • EDI/Ariba zúčtovanie objednávky a spracovanie faktúr • Prevádzková zodpovednosť za záväzky mesačnej a ročnej účtovnej závierky • Vykonávanie ďalších analytických, reportingových a pracovných úloh podľa požiadaviek nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca
• Minimálne 2 roky skúseností v oblasti účtovníctva záväzkov alebo nákupu • Znalosť účtovných procesov a postupov, praktické • Znalosť balíka MS office • SAP výhodou • Samostatnosť • Anglický, maďarský alebo nemecký jazyk sú výhodou
Benefity práce
• Flexibilný pracovný čas • Ročný bonus • Príležitosti pre kariérny rast • Plne uhradené stravné lístky • 2 sick days • Referral bonus • Zľavy na produkty spoločnosti až do 50 % • Príspevky na vzdelávanie
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2,nemecky - B1/B2,maďarsky - B1/B2

Podobné pracovné ponuky

Finančný analytik s francúzštinou
Bratislava
1800.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Business Contorling analyst - personnel expenses
Bratislava
1500.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Referent nákupu
Michalovce
1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.