Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 16.08.2021

Recepčná/Back office assistant

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Administration
Dátum nástupu:
ihneď
Platové podmienky:
od 800.0 - 1000.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho overeného klienta hľadáme pracovníka pre recepciu a back office. Hľadáme niekoho zodpovedného, spoľahlivého, proaktívneho a nápomocného. Niekoho koho baví office manažment. Hlavná náplň práce: - Práca s interným systémom spoločnosti - Komplexná administratívna a organizačná podpora spoločnosti - Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie - Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov - Riešenie a zabezpečovanie požiadaviek pre komplexnú podporu tím - Zastrešenie fungovania recepcie, celkový manažment kancelárie - Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia - Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, evidovanie, archivácia - Vystavovanie a odosielanie faktúr, upomienok - Práca s pokladňou
Požiadavky na zamestnanca
• ukončené SŠ s maturitou, alebo VŠ vzdelanie • prax na pozícii Office Manager/ Recepčný/ Asistent • preferujeme kandidátov s predchádzajúcou praxou • tímový hráč, komunikatívny • samostatnosť, schopnosť vynájsť sa • zodpovednosť za vykonanú prácu
Benefity práce
Notebook,Mobile Phone,Meal Vouchers,Other,+ 200 EUR variabilná zložka
Jazykové požiadavky
slovensky - C1/C2

Podobné pracovné ponuky

Junior finančný kontrolór/ka
Kysucké Nové Mesto
1200.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Senior Finance Analyst - ES, AWS Account Receivable
1800.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Specialist Consumer Service with German
Bratislava
1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.