Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 16.08.2021

Recepčná/Back office assistant

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Administration
Dátum nástupu:
ihneď
Platové podmienky:
od 800.0 - 1000.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho overeného klienta hľadáme pracovníka pre recepciu a back office. Hľadáme niekoho zodpovedného, spoľahlivého, proaktívneho a nápomocného. Niekoho koho baví office manažment. Hlavná náplň práce: - Práca s interným systémom spoločnosti - Komplexná administratívna a organizačná podpora spoločnosti - Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie - Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov - Riešenie a zabezpečovanie požiadaviek pre komplexnú podporu tím - Zastrešenie fungovania recepcie, celkový manažment kancelárie - Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia - Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, evidovanie, archivácia - Vystavovanie a odosielanie faktúr, upomienok - Práca s pokladňou
Požiadavky na zamestnanca
• ukončené SŠ s maturitou, alebo VŠ vzdelanie • prax na pozícii Office Manager/ Recepčný/ Asistent • preferujeme kandidátov s predchádzajúcou praxou • tímový hráč, komunikatívny • samostatnosť, schopnosť vynájsť sa • zodpovednosť za vykonanú prácu
Benefity práce
Notebook,Mobile Phone,Meal Vouchers,Other,+ 200 EUR variabilná zložka
Jazykové požiadavky
slovensky - C1/C2

Podobné pracovné ponuky

Zákaznícky servis s nemeckým jazykom
Košice-Staré Mesto
950.0 - 1200.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Konzultant v banke
Senica
1150.0 - 1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Analytik Reportingu
Košice
1200.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.