Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho overeného klienta hľadáme pracovníka pre recepciu a back office.
Hľadáme niekoho zodpovedného, spoľahlivého, proaktívneho a nápomocného. Niekoho koho baví office manažment.
Hlavná náplň práce:
- Práca s interným systémom spoločnosti
- Komplexná administratívna a organizačná podpora spoločnosti
- Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie
- Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov
- Riešenie a zabezpečovanie požiadaviek pre komplexnú podporu tím
- Zastrešenie fungovania recepcie, celkový manažment kancelárie
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, evidovanie, archivácia
- Vystavovanie a odosielanie faktúr, upomienok
- Práca s pokladňou
Požiadavky na zamestnanca
• ukončené SŠ s maturitou, alebo VŠ vzdelanie
• prax na pozícii Office Manager/ Recepčný/ Asistent
• preferujeme kandidátov s predchádzajúcou praxou
• tímový hráč, komunikatívny
• samostatnosť, schopnosť vynájsť sa
• zodpovednosť za vykonanú prácu
Benefity práce
Notebook,Mobile Phone,Meal Vouchers,Other,+ 200 EUR variabilná zložka
Jazykové požiadavky
slovensky - C1/C2