Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 14.09.2022

Referent v administratíve nákupu

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Predaj a obstarávanie
Dátum nástupu:
ihneď
Platové podmienky:
1400.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho medzinárodného klienta hľadáme šikovného Referenta v administratíve, ktorého náplňou práce bude: - spracovanie a zadávanie údajov o výrobkoch a dodávateľoch do interných databáz - kontrolovať zmluvné dáta - komunikovať s dodávateľmi, oddeleniami a logistickými centrami a materskou spoločnosťou - tvorba nákladových reportov - taktiež príprava podkladov a prezentácií a archivácia dokumentov
Požiadavky na zamestnanca
- Nemčina na úrovni aspoň B2 - MS Word, EXCEL a POWER POINT - pozitívny vzťah k číslam
Benefity práce
- Pracovný pomer na dobu neurčitú. - Flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať na home office - Multisport Karta, balíček pre deti, lístky do kina, rôzne poukážky na výhodný nákup do kníhkupectva či lekárne - možnosť nákupu vo firemnom portáli v hodnote 250€ - Dlhodobo sa vzdelávať a možnosť kariérneho i osobného rastu
Jazykové požiadavky
nemecky - B1/B2
Informácie o spoločnosti
Našim klientom je medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá vyhrala veľa ocenení.

Podobné pracovné ponuky

Hľadáme skúseného Account Managera pre nášho klienta
Slovensko
2100.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.