Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho medzinárodného klienta hľadáme šikovného Referenta v administratíve, ktorého náplňou práce bude:
- spracovanie a zadávanie údajov o výrobkoch a dodávateľoch do interných databáz
- kontrolovať zmluvné dáta
- komunikovať s dodávateľmi, oddeleniami a logistickými centrami a materskou spoločnosťou
- tvorba nákladových reportov
- taktiež príprava podkladov a prezentácií a archivácia dokumentov
Požiadavky na zamestnanca
- Nemčina na úrovni aspoň B2
- MS Word, EXCEL a POWER POINT
- pozitívny vzťah k číslam
Benefity práce
- Pracovný pomer na dobu neurčitú.
- Flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať na home office
- Multisport Karta, balíček pre deti, lístky do kina, rôzne poukážky na výhodný nákup do kníhkupectva či lekárne
- možnosť nákupu vo firemnom portáli v hodnote 250€
- Dlhodobo sa vzdelávať a možnosť kariérneho i osobného rastu
Jazykové požiadavky
nemecky - B1/B2
Informácie o spoločnosti
Našim klientom je medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá vyhrala veľa ocenení.