Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta, ktorým je známa spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu obsadzujeme zaujímavú pozíciu s nástupom do kmeňového stavu:
- zákaznícka podpora (inbound hovory), v prípade potreby spätného kontaktu volania aj smerom ku klientovi
- poskytovanie informácií podľa požiadaviek zákazníka, hľadanie riešení a trpezlivá komunikácia
- konzultácia ohľadne bankových produktov a ponuka efektívneho riešenia pre klienta v oblasti využívaných služieb, prípadne analýza a ponuka riešenia aktuálnej potreby
- ďalšie administratívne práce podľa potreby
- práca spočíva v komunikácii s klientom, ktorým je fyzická osoba alebo právnická osoba
Požiadavky na zamestnanca
Silné komunikačné zručnosti
Predchádzajúce skúsenosti v bankovom sektore - veľkou výhodou
Vítané skúsenosti so zákazníckym servisom
Záujem o dlhodobú spoluprácu
Benefity práce
· Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej firmy s inovatívnym prístupom
· Flexibilný pracovný čas, aj možnosť home office-u
· Atraktívne kariérne príležitosti pre najšikovnejších
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Zvýhodnenia na produktoch
· Motivačné nadštandartné ohodnotenie
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
- 5 dní dovolenky navyše
Informácie o spoločnosti
Bankovníctvo, peňažníctvo
Pre nášho významného klienta pôsobiaceho na medzinárodnom trhu hľadáme šikovnú a komunikatívnu osobnosť so záujmom o bankové prostredie. Hľadáme kandidáta, ktorý chce rozvíjať svoje schopnosti a ktorý chce byť súčasťou jednej z najsilnejších bánk na trhu.