Informácie o pracovnej ponuke
Považujete sa za komunikatívny a reprezentatívny typ osobnosti? Ovládate nemecky, anglický a český jazyk? Ak áno, čítajte ďalej!
Pre jedného z našich klientov hľadáme novú podporu pre retail prevádzky čerpacích staníc. Vašou hlavnou náplňou práce by bolo:
- každodenná podpora čerpacích staníc a retail oddelenia (napr. aktualizácia údajov, generovanie zmlúv, korešpondencia, správa faktúr, spracovávanie objednávok .. )
- kontakt s partnermi čerpacích staníc a inými oddeleniami spoločnosťami
- riešenie operatívnych úloh
- zákaznícky servis
- reporting
- údržba dát a spracovanie úloh súvisiacich s IT nástrojmi - aktualizácia údajov
Požiadavky na zamestnanca
- odborná prax aspoň 3 roky - výhodou
- anglický jazyk, nemecký jazyk a český jazyk na úrovni B2/C1
- MS Office, SAP
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- flexibilita
- proaktívny prístup
- orientácia na výsledky
Benefity práce
- ročný bonus
- Teleworking 8 dní za mesiac
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- flexibilná pracovná doba
- 3 dni voľna navyše
- MultiSport karta
- príspevok na DDS po odpracovanom roku v spoločnosti
- jazykové kurzy
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2,česky - C1/C2,nemecky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
Táto spoločnosť sa pohybuje v oblasti ropy a zemného plynu, inovatívnych energetických riešení a petrochemických riešení vyššej kategórie.