Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho významného klienta hľadáme človeka na pozíciu Salesforce Admin Junior, ktorý nakonfiguruje a prispôsobí inštanciu Salesforce spoločnosti, by podporil komerčné obchodné ciele a zabezpečil optimálne prijatie v rámci predajných organizácií.
Hlavnou náplňou práce je:
- Monitorovať a spravovať front ticketov, pričom budete uprednostňovať problémy s veľkým dopadom a požiadavky na zmenu vysokej hodnoty.
- Rozpoznať a diagnostikovať systémové a používateľské problémy v rámci konfigurovateľnej štruktúry platformy a prepracovať sa až k vyriešeniu.
- Eskalovať a spravovať zložité problémy s našimi support partnermi.
- Spolupracovať so štruktúrou podpory IT, aby ste zabezpečili stabilné uvoľňovanie nového obsahu do produkcie.
- Vybudovať silné vzťahy s našimi internými zákazníkmi a support partnermi, aby ste zaistili pochopenie stratégií opráv a zmien.
- Konzultovať v rámci projektov neustáleho zlepšovania a zabezpečiť, aby bol vývoj v súlade s cestovnou mapou Salesforce a zabezpečiť jednoduchosť nepretržitej podpory.
- Spolupracovať s tímom správcov Salesforce na vybudovaní fóra zdieľaných osvedčených postupov a pútavého pracovného prostredia.
- Podieľať sa na určovaní rozsahu požiadaviek na zmeny a mať znalosti o možnostiach riešení Salesforce „out of the box“.
- Vytvárať prehľady a dashboardy
- Spravovať používateľské licencie a používateľské profily, povolenia a nastavenia zdieľania
- Preskúmať a zdieľať informácie o priemyselných nástrojoch a príležitostiach na vylepšenie schopností.
- Podpora na zabezpečenie kvality údajov
- Úzka spolupráca s tímom pre dokonalú obchodnú činnosť, aby ste zabezpečili, že prebiehajúce školenia budú presné a v súlade s akýmkoľvek riešením.
Požiadavky na zamestnanca
Kvalifikácia / Skúsenosti / Zručnosti:
- Skúsenosti s konfiguráciou Salesforce Sales Cloud (základné)
- Schopnosť vysporiadať sa s nejednoznačnosťou a vyriešiť problém (základné)
- Silné verbálne a písomné komunikačné schopnosti. Schopnosť efektívne a sebavedome komunikovať so zainteresovanými stranami na všetkých úrovniach.
- Osvedčené zručnosti a skúsenosti s riešením problémov so správou rôznych nevybavených problémov.
- Dobré pochopenie Salesforce.com a administratívnych funkcií získané v podobnej celopodnikovej organizácii
- Certifikovaný správca Salesforce (ADM201)
- Istota s Salesforce Sales Cloud a Experiences, Classic a Lightning, mobilné a desktopové.
- Skúsenosti s konfiguráciou s tokmi, tvorcom procesov, pravidlami pracovného toku, protokolmi ladenia a základným pochopením procesov nasadenia GIT.
- Pochopenie metodológií projektového riadenia s agilnými a vodopádovými metódami doručovania projektov.
- Silné pochopenie procesov predaja v prostredí B2B vrátane predajných operácií, servisu a správy účtov.
- Silné analytické schopnosti vrátane dôkladného pochopenia toho, ako interpretovať obchodné potreby zákazníkov a premietnuť ich do požiadaviek na produkty.
- Hlboké pochopenie Salesforce ako platformy spolu so znalosťou iných popredných platforiem v odvetví.
- Manažment zainteresovaných strán a práca naprieč kultúrami.
- Schopnosť multitaskingu a častého prepínania medzi rôznymi prácami s trpezlivosťou a odolnosťou voči tlaku.
Benefity práce
- Sick days
- Zmluva na dobu neurčitú po skúšobnej dobe
- Profesionálny tréning skúsenými lídrami
- Diskrétne zľavnené lety
- Zľavy na služby spoločnosti a partnerov
- Pravidelné tímové akcie a teambuildingové aktivity
- Hybridná práca
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2
Informácie o spoločnosti
Letecká spoločnosť