Informácie o pracovnej ponuke
Tvojou hlavnou náplňou práce ak sa staneš členom nášho medzinárodného tímu bude:
- Komunikácia s lokálnymi a medzinárodnými manažérmi za účelom pochopenia a obsadenia voľných pracovných pozícií, vytváranie popisu pracovnej pozície a inzercie, správa databázy a interných portálov.
- Procesovanie kandidátov (selekcia životopisov, telefonický screening, organizovanie a vedenie pohovorov, vytváranie profilov kandidátov a zasielanie spätnej väzby).
- Aktívne vyhľadávanie kandidátov, správa a udržiavanie nášho portfólia kandidátov a účasť na externých aktivitách s cieľom propagácie spoločnosti.
- Správa dát, aktualizácia informácií v interných nástrojoch a pravidelný reporting Hiring manažérom.
- Aktívna účasť a snaha o neustále zlepšovanie recruitment procesov, predkladanie nových nápadov a navrhovanie zmien a inovácií.
-komunikácia v AJ
Požiadavky na zamestnanca
- znalosť anglického jazyka
- skúsenosti na pozícii recruiter, personalista, HR generalist a pod.
- proaktívny prístup, interpersonálne zručnosti, soft skills
Benefity práce
Bonus: príplatky podľa zákonníka, bližšie vysvetlené na pohovore
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2