Informácie o pracovnej ponuke
• Riadenie projektov rozvoja dodávateľov (existujúci a noví dodávatelia vrátane ich kvalifikácie)
• Audit dodávateľov
• Optimalizácia pracovných procesov dodávateľov
• Workshopy
• Technické vedenie dodávateľov vo výrobnom procese
• Podpora dodávateľov pri zavádzaní systému manažérstva kvality
• Objasnenie eskalácií vyplývajúcich z každodennej práce
• Zúčastňovanie sa na meetingoch s dodávateľmi zameraných na zníženie nákladov
• Podpora zapojenia sa dodávateľov do vývoja nových produktov
• Kontrola interných a externých zdrojov v projekte rozvoja dodávateľa
• Vyhodnotenie správ a údajov zozbieraných vstupnou kontrolou (Kvalita)
Požiadavky na zamestnanca
- VŠ vzdelanie-technického zamerania(inžinierstvo alebo výroba, priemyselné inžinierstvo)
- anglický jazyk, alebo nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
- min. 5 rokov praxe -technický support pre dodávateľov
- školenie ako zástupca kvality alebo audítor, hlboká znalosť aplikovateľných metód manažérstva kvality
- pokročilé znalosti výrobného procesu (napr. sústruženie, frézovanie, lakovanie, zváranie, razenie...)
- vynikajúca znalosť procesov nákupu, výroby a riadenia kvality, ideálne sú skúsenosti v globálnej spoločnosti
- flexibilita kvôli služobným cestám do zahraničia (Nemecko, Poľsko, Maďarsko, Česko)
Benefity práce
- práca v jedinečnej spoločnosti
- vytvorený individuálny program zlepšovania kariéry
- exkluzívne podmienky na zahraničných služobných cestách
- 13. a 14.bonus
- špeciálny zaškoľovací program
- online jazykové kurzy s native speakrom
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2