Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 02.08.2021

Service Desk Agent

Lokalita
Prešov
Kontrakt
plný úväzok
Odvetvie
Information & Communication Technology, Banking & Insurance
Dátum nástupu
dohodou
Platové podmienky
od 950
Pozícia
assistant
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta - etablovanú spoločnosť, ktorá poskytuje IT riešenia pre svojich klientov obsadzujeme pozíciu agenta service Desku, ktorý bude: - v prvom kontakte v prípade otázok od klientov a poskytovať 1. level podpory prostredníctvom telefónu/elektronických foriem komunikácie - spravovať dokumentáciu ohľadom incidentov od zákazníka - prioritizovať incidenty a tickety v oblasti používateľskej administrácie - spolupracovať so 2. a 3. levelom podpory - vyvýjať procesnú optimalizáciu
Požiadavky na zamestnanca
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) znalosť IT postupov a technológií (siete, SAP, windows) má mať skúsenosť v IT zákazníckej podpore majú ho baviť nové technológie - potreba neustáleho vzdelávania sa veľmi dobré komunikačné schopnosti a zručnosti pokročilá znalosť IT service manažmentu v rámci ITIL
Benefity práce
- rozvíjať technické znalosti v medzinárodnom tíme plnom skúsených kolegov - rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch - Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca - stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2,nemecky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
International company - banking

Podobné pracovné ponuky

PL1 Developer
Slovensko
od 1800.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
So skúsenosťami či bez - obsadzujeme pozíciu Backend Developera (Blockchain výhodou)!
Košice
od 2500.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
End of contract DE
Bratislava
od 1250.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.