Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 02.08.2021

Service Desk Agent

Lokalita:
Prešov
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Information & Communication Technology, Banking & Insurance
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
od 950
Pozícia:
assistant
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta - etablovanú spoločnosť, ktorá poskytuje IT riešenia pre svojich klientov obsadzujeme pozíciu agenta service Desku, ktorý bude: - v prvom kontakte v prípade otázok od klientov a poskytovať 1. level podpory prostredníctvom telefónu/elektronických foriem komunikácie - spravovať dokumentáciu ohľadom incidentov od zákazníka - prioritizovať incidenty a tickety v oblasti používateľskej administrácie - spolupracovať so 2. a 3. levelom podpory - vyvýjať procesnú optimalizáciu
Požiadavky na zamestnanca
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) znalosť IT postupov a technológií (siete, SAP, windows) má mať skúsenosť v IT zákazníckej podpore majú ho baviť nové technológie - potreba neustáleho vzdelávania sa veľmi dobré komunikačné schopnosti a zručnosti pokročilá znalosť IT service manažmentu v rámci ITIL
Benefity práce
- rozvíjať technické znalosti v medzinárodnom tíme plnom skúsených kolegov - rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch - Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca - stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2,nemecky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
International company - banking

Podobné pracovné ponuky

Konzultant v banke
Senica
1150.0 - 1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Marketing Data Analyst
Bratislava
1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Sr Engineer Messaging & Collaboration
Bratislava
2300.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.