Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta - etablovanú spoločnosť, ktorá poskytuje IT riešenia pre svojich klientov obsadzujeme pozíciu agenta service Desku, ktorý bude:
- v prvom kontakte v prípade otázok od klientov a poskytovať 1. level podpory prostredníctvom telefónu/elektronických foriem komunikácie
- spravovať dokumentáciu ohľadom incidentov od zákazníka
- prioritizovať incidenty a tickety v oblasti používateľskej administrácie
- spolupracovať so 2. a 3. levelom podpory
- vyvýjať procesnú optimalizáciu
Požiadavky na zamestnanca
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
znalosť IT postupov a technológií (siete, SAP, windows)
má mať skúsenosť v IT zákazníckej podpore
majú ho baviť nové technológie - potreba neustáleho vzdelávania sa
veľmi dobré komunikačné schopnosti a zručnosti
pokročilá znalosť IT service manažmentu v rámci ITIL
Benefity práce
- rozvíjať technické znalosti v medzinárodnom tíme plnom skúsených kolegov - rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch - Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca - stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2,nemecky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
International company - banking