Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 04.11.2022

SERVICE DESK SPECIALIST

Lokalita:
Žilina
Kontrakt:
plný úväzok
Odvetvie:
Information & Communication Technology
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
1350.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta hľadáme service desk špecialistu s nemeckým jazykom. Náplň práce: Zber symptómov, analýza a riešenie problémov u zákazníka prostredníctvom vzdialeného prístupu (Incident management). Fixovanie už známych chýb a podpora návrhu riešenia nových (Troubleshooting). Procesné riadenie priradeného incidentu alebo požiadavky a dokumentácia vykonaných zmien (Case/Ticket handling). Monitorovanie funkčnosti prednastavených servisov na hostovanom prostredí (Event Management). Úzka spolupráca a koordinácia servisnej podpory s internými a externými tímami.
Požiadavky na zamestnanca
Úspešne ukončené vysokoškolské, príp. stredoškolské štúdium (vzdelanie v IT alebo elektrotechnickom odbore výhodou)
Benefity práce
Perspektívna práca v stabilnej firme s adekvátnym finančným ohodnotením a potenciálom osobného rozvoja (školenia, jazykové kurzy). Bohatý sociálny program pre zamestnancov: teambuildingové aktivity, firemné akcie, podpora športových a kultúrnych podujatí. Flexibilný pracovný čas, dovolenka navyše, dodatočné dni pracovného voľna. Práca v skúsenom medzinárodnom kolektíve.
Jazykové požiadavky
nemecky - B1/B2,anglicky - B1/B2

Podobné pracovné ponuky

Senior Data Scientist with MLOPS experience
Bratislava
2000.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Agile Project Manager
Bratislava
2000.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Aktuár a poistný matematik v IT
Bratislava
2100.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.