Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta hľadáme service desk špecialistu s nemeckým jazykom.
Náplň práce:
Zber symptómov, analýza a riešenie problémov u zákazníka prostredníctvom vzdialeného prístupu (Incident management).
Fixovanie už známych chýb a podpora návrhu riešenia nových (Troubleshooting).
Procesné riadenie priradeného incidentu alebo požiadavky a dokumentácia vykonaných zmien (Case/Ticket handling).
Monitorovanie funkčnosti prednastavených servisov na hostovanom prostredí (Event Management).
Úzka spolupráca a koordinácia servisnej podpory s internými a externými tímami.
Požiadavky na zamestnanca
Úspešne ukončené vysokoškolské, príp. stredoškolské štúdium (vzdelanie v IT alebo elektrotechnickom odbore výhodou)
Benefity práce
Perspektívna práca v stabilnej firme s adekvátnym finančným ohodnotením a potenciálom osobného rozvoja (školenia, jazykové kurzy).
Bohatý sociálny program pre zamestnancov: teambuildingové aktivity, firemné akcie, podpora športových a kultúrnych podujatí.
Flexibilný pracovný čas, dovolenka navyše, dodatočné dni pracovného voľna.
Práca v skúsenom medzinárodnom kolektíve.
Jazykové požiadavky
nemecky - B1/B2,anglicky - B1/B2