Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta, ktorým je medzinárodná spoločnosť hľadáme človeka, ktorý:
- bude riadiť tím servisnej podpory
- zabezpečí funkčnosť celého tímu, koučing, kontrolu dodržiavania procesov, zásad a postupov
- bude koordinovať školiaci proces, spravovať dochádzku, plánovať a motivovať zverený tím
- spracovávať štatistické údaje, reportovať a dohliadať na výkonnosť (KPI)
- zodpovedať za správu všetkých procesov / služieb Service Desk-u
- monitorovať a spravovať každodenné procesy
- neustále pracovať na zlepšovaní vzťahov s obchodnými partnermi
- spolupracovať s ďalšími vedúcimi tímov na plánovaní a prideľovaní tímových zdrojov a riešení technických problémov
Požiadavky na zamestnanca
- ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomocikého smeru (alebo jemu príbuzného)
- anglický jazyk na dennodennú komunikáciu v medzinárodnom tíme
- SAP je výhodou
- preferujeme človeka s backgroundom v účtovníctve alebo oblasti audítorstva
- organizovaný, tímový hráč
- človek orientovaný na zakázníka a na detail
- schopný pracovať v určených deadlinoch
Benefity práce
- práca v úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá zabezpečí rozvoj v oblasti technických a manažérskych zručností, komunikácia v cudzom jazyku na dennej báze ale aj možnosť vzdelávať sa aj v iných jazykoch - teambuildingové akcie - multisport program - ekologická kancelária, ovocné dni, dobrovoľníctvo, jazykové kurzy - možnosť pracovať z domu (home office)
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
SSC