Informácie o pracovnej ponuke
- budete prvý kontaktný bod pre zamestnancov spoločnosti pre riešenie otázok ako globálne ročné procesy, HR politika spoločnosti, interné predpisy atď.
- Spracovávanie ticketov v internom systéme
- Komunikácia s kolegami z rôznych centier zdieľaných služieb aj zo zahraničia
- Podpora nových HR iniciatív a aktívna účasť pri implementácii a zlepšovaní nových projektov v oblasti HR
Požiadavky na zamestnanca
- Ovládanie anglického a talianskeho jazyka slovom a písmom je NUTNOSŤOU
- Znalosť nemeckého jazyka slovom aj písmom je VÍTANÁ
- Prax s dôrazom na zákaznícky servis výhodou
- Stredne pokročilé zručnosti MS Office
- Proaktívny, otvorený, sebestačný, zákaznícky orientovaný tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami
Benefity práce
- 13. plat
- výkonnostný bonus do výšky až 110 %
- home office až 15 dní za mesiac
- 5 dní do roka sick day
- stravné lístky aj počas voľných dní
- Cafeteria benefitný systém
- firemný obchod a škôlka
- životné poistenie
- balíček zdravotnej starostlivosti
- extra platené dni pri životných udalostiach a iné
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2,nemecky - C1/C2