Informácie o pracovnej ponuke
Hľadáme nového člena pre náš tím Bratislavskej pobočky. Ak máš predchádzajúcu prax so selekciou životopisov, telefonickým testovaním kandidátov, s realizáciou pohovorov, ďalej sa chceš sa zdokonaľovať v tejto oblasti a chceš kariérne rásť v oblasti HR, práve teraz je tá správna šanca dať o sebe vedieť.
Náplň práce:
- zodpovednosť za vyhľadávanie a nábor dočasne pridelených zamestnancov
- koordinácia celého náborového procesu s cieľom zaručiť úspešné a včasné doručenie zamestnancov klientovi
- vyhľadávanie a selekcia uchádzačov
- správa databázy uchádzačov a jej aktualizácia
- budovanie optimálneho vzťahu s našimi klientmi
- komunikácia s klientmi na dennej báze, pravidelné návštevy
- podpora a poradenstvo pre zamestnancov klientov
- vykonávanie iných činnosti podľa potreby
- reporting
Požiadavky na zamestnanca
- SŠ/ VŠ vzdelanie
- prax na administratívnej pozícii
- skúsenosť so selekciou životopisov, predselekciou kandidátov
- prax na pozícii Recruitera/ Náborára - VÝHODOU
- MS office
- VP sk. B - aktívny vodič
- chuť realizovať sa v oblasti HR
- chuť učiť sa a pracovať na sebe
- motivácia, drive a energia
- komunikatívnosť, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking
Jazykové požiadavky
anglicky - B1/B2