Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 07.10.2021

Špecialista zákazníckych operácií s francúzštinou - aj pre absolventov!

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
Full-time
Odvetvie:
Administration, Sales & Procurement, Chemistry & Pharmacy
Dátum nástupu:
Immediately
Platové podmienky:
od 1250.0 - 1250.0 EUR
Pozícia:
assistantclerk-officer
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho TOP klienta hľadáme skúseného juniora s nemeckým jazykom, ktorý pracoval vo sfére Customer Care, je procesne orientovaný a rád sa zúčastní zaujímavých projektov. Ak máte chuť kariérne rásť a rozvíjať sa, neváhajte a zašlite nám Vaše CV! Náplň práce: - Kontrola kvality dát v databáze SAP - Prehľad zákazníckych účtov - správa kreditných a debetných listov - Podpora Customer Care oddelení ohľadom správy klientov - Reporting a fakturácia - Pravidelná komunikácia v nemeckom jazyku s príslušnými oddeleniami s cieľom riešenia cenových a logistických nezrovnalostí - Účasť na rôznych projektoch a navrhovanie zlepšení procesov
Požiadavky na zamestnanca
- Aktívna znalosť Frencúzskeho a Anglického jazyka (B2/C1) - Znalosť MS Office - Orientácia na zákazníka - Zmysel pre detail a presnosť - Chuť rozvíjať sa a pracovať na projektoch
Benefity práce
- 13. plat plus bonusy - Materská škola - Balík zdravotnej starostlivosti - Bonus za relokáciu - Striedavý Home Office
Jazykové požiadavky
English - B1/B2,French - C1/C2
Informácie o spoločnosti
Shared service Center.

Podobné pracovné ponuky

Business coordinator s Nemeckým jazykom
Bratislava
1300.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Sales manager
Bratislava
3000.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Špecialista nákupu s nemeckým jazykom (práca z domu)
Košice-Staré Mesto
1000.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.