Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 06.10.2021

Špecialista zákazníckych operácií s francúzštinou - aj pre absolventov!

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
Full-time
Odvetvie:
Administratíva, Predaj a obstarávanie, Chémia a Farmácia
Dátum nástupu:
Immediately
Platové podmienky:
od 1250.0 - 1250.0 EUR
Pozícia:
assistantclerk-officer
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho TOP klienta hľadáme skúseného juniora s nemeckým jazykom, ktorý pracoval vo sfére Customer Care, je procesne orientovaný a rád sa zúčastní zaujímavých projektov. Ak máte chuť kariérne rásť a rozvíjať sa, neváhajte a zašlite nám Vaše CV! Náplň práce: - Kontrola kvality dát v databáze SAP - Prehľad zákazníckych účtov - správa kreditných a debetných listov - Podpora Customer Care oddelení ohľadom správy klientov - Reporting a fakturácia - Pravidelná komunikácia v nemeckom jazyku s príslušnými oddeleniami s cieľom riešenia cenových a logistických nezrovnalostí - Účasť na rôznych projektoch a navrhovanie zlepšení procesov
Požiadavky na zamestnanca
- Aktívna znalosť Frencúzskeho a Anglického jazyka (B2/C1) - Znalosť MS Office - Orientácia na zákazníka - Zmysel pre detail a presnosť - Chuť rozvíjať sa a pracovať na projektoch
Benefity práce
- 13. plat plus bonusy - Materská škola - Balík zdravotnej starostlivosti - Bonus za relokáciu - Striedavý Home Office
Jazykové požiadavky
English - B1/B2,French - C1/C2
Informácie o spoločnosti
Shared service Center.

Podobné pracovné ponuky

Hľadáme skúseného Account Managera pre nášho klienta
Slovensko
2100.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Referent nákupu
Michalovce
1450.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Customer claims specialist with French and English language
Bratislava
1600.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.