Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta, medzinárodnú telekomunikačnú firmu s dlhou tradíciu, hľadáme junior nákupcu.
Náplň práce:
Poskytuje služby v oblasti nákupu s orientáciou na administráciu v rámci globálneho nákupu:
- Poskytovanie služieb v oblasti nákupu s orientáciou na administráciu v rámci globálneho nákupu
- Plnenie administratívnych úloh v oblasti globálneho nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok a pod.).
- Monitorovanie/administrácia procesov súvisiacich s nákupom.
- Komunikácia s internými zákazníkmi a inými stranami
- Komunikácia s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
- Zabezpečovanie úloh/podpory pre skúsených agentov nákupu a iných zákazníkov alebo zúčastnené strany.
- Zabezpečovanie súladu pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
- Spracováva jednoduchších (1st level support) a/alebo komplexnejších (2nd level support) požiadaviek od zákazníka v tiketovacom nástroji.
- Riešenie problémov súvisiacich s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
- Kontrola a analýza dát a navrhovanie zlepšenia procesov.
Požiadavky na zamestnanca
- Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
- Flexibilita a schopnosť reagovať dobre pod tlakom
- Proaktívny prístup
- Silná miera zodpovednosti, samostatnosti a osobnosť s vysokou mierou motivácie
- Schopnosť pracovať v teame, ako aj samostatne
- Osobnosť otvorená ku pravidelnej komunikácii a so snahou posúvať riešenia problémov k úspešnému uzatvoreniu
- Skúsenosti s vyjednávaním
- Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu
Benefity práce
- Ročný bonus
- Plne hradené stravné lístky
- Voliteľné benefity: Cafeteria/Multisport karta
- Sick days
- Športový klub & dni zdravia
- Letná a zimná party
- Možnosť kariérneho rastu
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácii.