Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 17.09.2021

Tím líder oddelenia technickej podpory klientov

Lokalita
Bratislava
Kontrakt
plný úväzok
Odvetvie
Professional Services, Administration, Banking & Insurance
Dátum nástupu
ihneď
Platové podmienky
od 1800.0 EUR
Informácie o pracovnej ponuke
Náplň práce: - Vedenie a motivácia tímu technickej podpory zákazníkov, KPI´s, návrhy na odmeňovanie a zvyšovanie platov - Komunikácia s dodávateľmi a obchodnými partnermi - Promptné riešenie vzniknutých interných požiadaviek - Komunikácia s internými oddeleniami a pobočkami spoločnosti v rámci celej Európy
Požiadavky na zamestnanca
- Výborná znalosť angličtiny na plynulej úrovni nutná, výhodou aj nemčina - Prax tím lídra v oblasti zákazníckeho servisu alebo centra zdieľaných služieb - Skúsenosti s vedením a motiváciou podriadených - Analytické myslenie - Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí - Skúsenosti z automobilovej oblasti veľkou výhodou
Benefity práce
- Neformálna pracovná kultúra - Príjemné nové pracovné priestory v centre Bratislavy - 4 sick days a 25 dní dovolenky - Ročný bonus vo výške 110% mesačného platu v závislosti od výkonu
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
Náš klient je medzinárodná spoločnosť zameraná na operatívny leasing automobilov medzinárodným korporáciám, malým a stredným podnikom a profesionálnym partnerom.

Podobné pracovné ponuky

Interested in analytical tasks? We are looking for Execution Buyer with analytical skills
Bratislava
od 1500.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Home office part time opportunity for Dutch or French or German speakers: Dyson Customer Service Specialist in Bratislava
Bratislava
od 646.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Detektív nefinančného rizika s nemecký jazykom !
Bratislava
od 1400.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.