Informácie o pracovnej ponuke
Tvojou úlohou bude hlavne:
• Plní administratívne úlohy v oblasti globálneho nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok a pod.).
• Komunikuje s internými zákazníkmi a inými stranami a taktieź spolupracuje v rámci oddelenia PTP.
• Komunikuje s dodávateľmi/ zákazníkmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
• Zabezpečuje úlohy/podporu pre skúsených agentov nákupu a iných zákazníkov alebo zúčastnené strany.
• Zabezpečuje súlad pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
• Rieši problémy súvisiace s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
• Komunikuje/spĺňa úlohu 2nd level support (eskalačný manažment, resolúcie problematických dodávok, slúži ako kontakt pre interné projekty, vytvára a udržiava dodávateľsko- odberateľské vzťahy).
Požiadavky na zamestnanca
- nemecký jazyk B2 -podmienka
-administratívna skúsenosť alebo skúsenosť na obdobnej pozícii predaj-nákup je výhodou
Benefity práce
Bonus: home office, zmluva na neurčito, hradené stravné a iné príplatky podľa zákonníka